SuiteSuite

Suites

Elegant, spacious and exclusive

What makes the suites at Hotel Forstinger particularly special is their luxurious proportions, supreme comfort and exclusive interior design. The extravagant suites have a private entrance and the impressive amenities also include:

king-size bed (200 x 200cm)
JENSEN mattress and topper
57" TV plus international channels
writing desk & chair
spacious living quarter with a couch and table
wardrobe and a walk-in closet
Nespresso coffee machine with free capsules
luxury bathroom with a shower, bathtub & a separate toilet
approximately 50m²

from € 146,-

per person and night incl. ORGANIC breakfast in our conservatory
discount for occupancy of 2 adults

Find daily updated prices here
 

Holiday offers
Holiday offers
at Hotel Forstinger
Cuisine
Cuisine
experience delightful holidays
Holiday ideas
Holiday ideas
leisure time activities
14.01.2021
Ausgzeichnetes Hotel und Service
Unsere Mitarbeiter waren außerordentlich zufrieden mit dem Hotel und dem Service.
- Hotel Guest
28.10.2020
- Herbert, solo_traveller from Germany
27.10.2020
- Ulrich, solo_traveller from Austria
24.10.2020
- Pietro, review_category_group_of_friends from Germany
23.10.2020
Stanza pulita, ottima colazione.....
Stanza pulita, ottima colazione.. consigliato
- Davide Pasqualetto
16.10.2020
Gutes Stadthotel in zentraler Lage mit leckerem Frühstück
Positiv: Die Zimmer modern,Matratze ehersehr weich,sonst aber der abslute Hammer: Das Frühstück-mehr als alles da,extrem lecker!. Negativ: nix.
- Robert, business_traveller from Austria
08.10.2020
Top Service!
Ich habe mich sehr wohl gefühlt . Das Wasser wurde erst nach mehreren Minuten warm.. Nur das warme Wasser . Netterweise wird mir immer schon sehr früh ein...
- Hotel Guest
08.10.2020
Es gibt die Möglichkeit, sich...
Positiv: Es gibt die Möglichkeit, sich jederzeit einen Kaffee/Espresso (mit Gebäck!) oder Wasser selbst zu holen.
- Hrs.de User, Geschäftsreisender
06.10.2020
Ich reise geschäftlich sehr viel und...
Ich reise geschäftlich sehr viel und übernachte mehrmals wöchentlich. Selten bin ich so zufrieden gewesen wie bei hier! Das Frühstücksangebot verdient einen...
- Norman Rugo
02.10.2020
Gemütlich, entspannte Atmosphäre und eine gute Qualität! Perfekte Kombination.
Positiv: Ich war mehr als nur zufrieden! Ich komme bestimmt bald wieder!.
- Elias, business_traveller from Austria
Picture gallery
get an insight